Dráhový speciál určený pro stíhačku vyrobený z materiálu 7020T6. Jeho koncepce vychází ze základního požadavku na minimální odpor vzduchu při jízdě. Zejména z tohoto důvodu používáme při jeho výrobě speciální aero profily trubek, které tento požadavek tvarově splňují. V setu s rámem dodáváme i aero sedlovku Jet, která svým tvarem přímo navazuje na sedlovou trubku rámu. Konstrukce rámu má velmi krátkou zadní stavbu a ve spojení s výřezem v sedlové trubce je možné zadní kolo dorazit velmi natěsno. Mezi rámem a pláštěm vznikne pouze dvoumilimetrová mezera, čímž velmi efektivně snížíme aeordynamické víření. Model Sprinter T11 dosahuje vysoké pevnosti a tuhosti a to díky materiálu, ze kterého je vyroben a díky tvaru použitých trubek při jeho stavbě. Vysoká boční tuhost zajišťuje závodníkovi téměř stoprocentní přenos sil na pedál. Rám zcela vyhovuje závodnímu použití. Splňuje požadavky UCI.
Geometrii rámu je možno upravit dle postavy jezdce a vytvořit tak speciál přímo na míru závodníka. Patřičnou změnou geometrie rámu lze tento rám používat pro dráhovou disciplínu SPRINT. Dráhový speciál Sprinter T11 používá k závodní činnosti mnoho českých i zahraničních klubů. U nás to jsou např. TJ Kovo Praha, Sportovní klub cyklistů Prostějov a další jednotliví závodníci, jež dosahují na dráze výborných výsledků.
Standardní vybavení
sedlovka Jet, podsedlová objímka Jet, hlavové složení 1–1/8” FSA ORBIT IS.
Extra provedení
změna geometrie na dráhovou disciplínu SPRINT
Připojovací rozměry
průměr hlavové trubky pro připojení na vidlici 45 mm, závit středu BSA (68 mm)
Geometrie rámu
stáhněte si tabulku s geometrií rámu zde
Rám má v čelním průřezu vzduchem minimální odpor. Trubky jsou velmi aerodynamické a to včetně sedlovky Jet. | Sprinter T11 |