Lze můj starší rám přelakovat?
Ano, Duratec zajišťuje kompletní záruční a pozáruční servis pro své zákazníky. Rám je nutné kompletně odstrojit, zabalit a spolu s vyplněným servisním formulářem odeslat na naši adresu. V servisním formuláři musíte vyplnit všechny údaje jako např. kontakt, výrobní číslo rámu, požadovanou úpravu a samozřejmě i nový design. V momentě, kdy rám přijde do naší výrobní společnosti, je z něj chemicky odstraněn původní design tzn. rám je odlakován, překontrolován a znovu nalakován dle Vašeho přání. Celý tento proces trvá cca 3–4 týdny. Doba je individuální a záleží na momentální vytíženosti výroby. Obvykle v zimních měsících je servis rámů volnější a termíny servisu kratší, proto doporučujeme využít pro servis rámů měsíce říjen – leden. Cena tohoto servisu (odlakování pův. barvy + nový design jednobarevný) je 3630 Kč pro rámy bez vnitřního vedení lanek. Manipulační poplatek za přepravu činí 250-300 Kč dle velikosti krabice. V případě rámu s vnitřním vedením lanek je příplatek za jejich výměnu +750 Kč. Loga na rámu +300 Kč a speciální designy dle individuálních požadavků.
Jak postupovat v případě reklamace?
Postupujete obdobně jako v případě přelakování rámu jen s tím rozdílem, že vyplníte reklamační formulář a přiložíte dokumenty požadované naším reklamačním řádem. Pokud je reklamace uznaná výrobcem, pak je vyřízena do 30-ti dnů ode dne doručení.
Prodáváte samostatně samolepky?
Samolepky na rám jsou velmi specifické a chápeme, že zákazníci občas chtějí rám servisovat v jejich okolí a to prostřednictvím nějaké autolakovny. Samolepky nejsou klasické, které by bylo možné nalepit na rám, ale jedná se o obtisky. Jejich aplikace je velmi náročná a není možné je nalepit bez zkušeností. Zajišťujeme kompletní servis přelakování rámu a samolepky tudíž neprodáváme. Velmi náročný proces je též při odstranění původního laku s barvou. Hliníkové rámy nelze otryskat, jak si často zákazníci myslí, jsou to tenkostěnné trubky a tryskáním dochází ke snížení tloušťky stěny trubky a svaru. Nejednou jsme se setkali s protryskáním rámu tj. vytvoření díry do rámu prostřednictvím tryskaných tělísek.
Mám ve svém starém rámu poničené Integrované hlavové složení. Jak postupovat?
Dříve se do rámů Duratec používala hlavová složení Saiko 1–1/8 a FSA TH 871. Oba dva druhy ložisek hlavového složení se již několik let nevyrábějí a nelze je dodat jako náhradní díl. Nabízíme proto servis hlavové trubky a její přípravu na hlavové složení FSA ORBIT IS. Pokud se rozhodnete, musíte Váš rám odstrojit a poslat jej s vyplněným servisním formulářem k nám do výroby. Zde provedeme úpravu hlavu a vložíme nové FSA ORBIT IS. Tento servis stojí 750 Kč za úpravu hlavové trubky a 650 Kč za nové hlavové složení FSA ORBIT IS + poštovné.