PHANTOM — Designer — Duratec

PHANTOM
zavřít

Nejžádanější sestavy kol

Doporučená sestava Cena vč. DPH Hmotnost
SRAM Rival 22 118 554 Kč 6940g
SHIMANO 105 R7000 122 960 Kč 7168g
SHIMANO Ultegra R8000 137 094 Kč 6980g
3T Rigida Team SRAM Force 22 Fulcrum 500 Ritchey WCS 138 787 Kč 6679g
3T Rigida Team Campa Chorus Fulcrum 500 Ritchey WCS 145 606 Kč 6787g
3T Rigida Team SRAM Red 22 Fulcrum Zero Black Ritchey WCS 166 246 Kč 6195g
3T Rigida Team Campa Record Fulcrum Zero Black Ritchey WCS 182 949 Kč 6370g
SHIMANO Ultegra R8150 - elektr. řazení Di2 185 876 Kč 6845g
SHIMANO Dura-Ace R9100 194 893 Kč 6460g
3T Rigida LTD SRAM Red eTap ZIPP 303 Ritchey SuperLogic 233 066 Kč 6154g
3T Rigida LTD Campa Sup.Record ZIPP 303 Ritchey SuperLogic 233 416 Kč 6006g
3T Rigida LTD SRAM Red AXS ZIPP 303 Ritchey SuperLogic 249 820 Kč 6561g
SHIMANO Dura-Ace R9250 - elektr. řazení Di2 273 139 Kč 6383g

Konfigurujete pouze rám. Pro Vaši lepší představu Vám zobrazujeme celé kolo.

OK

PHANTOM

CENA KOLA
od 118 554 Kč
se sestavou
SRAM Rival 22
GALERIE / VIDEO

Barva

Barva zadní části rámu Barva přední části rámu Barva pruhů Barva log Barva loga modelu Barva rámu Barva log Finální lak celého rámu Barva sedla Barva omotávky Base Frame Nahrávám
  • Barevné styly

  • RACING RACING

    Barva zadní části rámu

    • UD carbon

    Barva přední části rámu

    • Arctic White
    • Eclipse Black
    • Fire Red
    • Attractive Green
    • Light Blue
    • Deep Blue
    • Classic Yellow
    • Orange
    • Deep Pink
    • Bianchi
    • Silver
    • Fluorescentní žlutozelená

    Barva pruhů

    • Arctic White
    • Eclipse Black
    • Fire Red
    • Attractive Green
    • Light Blue
    • Deep Blue
    • Classic Yellow
    • Orange
    • Deep Pink
    • Bianchi
    • Silver

    Barva log

    • CA171 White
    • CA172 Black
    • CA173 Silver

    Barva loga modelu

    • CA171 White
    • CA172 Black
    • CA173 Silver
  • Jednobarevný Jednobarevný

    Barva rámu

    • UD carbon
    • Arctic White
    • Eclipse Black
    • Fire Red
    • Attractive Green
    • Light Blue
    • Deep Blue
    • Classic Yellow
    • Orange
    • Deep Pink
    • Bianchi
    • Silver
    • Fluorescentní žlutozelená

    Barva log

    • CA171 White
    • CA172 Black
    • CA173 Silver

    Finální lak celého rámu

    • Lesk
    • Mat
  • Barva sedla

    • Eclipse Black
    • Arctic White
  • Barva omotávky

    • White
    • Black
    • Green
    • Šedá
    • Red
    • Classic Yellow
    • Deep Pink
  • Logo na rámu

    Zvolit logo

Cena za barvu:
v ceně rámu

Cena za logo: 0 Kč

  • Změnit pozadí

    • Světlé
    • Tmavé
Publikovat Stáhnout

OBLÍBENÁ BAREVNÁ PROVEDENÍ:

Velikost rámu

Základní parametry jezdce

Nejmenší možná výška postavy je 148cm Největší možná výška postavy je 210cm
Nejmenší možná hmotnost je 40 kg Nejmenší možná hmotnost je 40 kg Největší možná hmotnost je 150 kg Největší možná hmotnost je 150 kg

PROFIL JEZDCE

Charakterizujte sebe jako jezdce. Pomůže nám to při doporučení vhodných komponent pro Vás a nastavení posedu.

Ambice

Nejezdíte kvůli výkonu na kole, ale máte rádi přírodu a rádi objevujete nové věci.

Kolo pro Vás znamená příjemně strávený volný čas, při kterém se udržujete v kondici.

Děláte cyklistiku jako sport. Když jedete na kole, chcete potrénovat a soutěžit se svými přáteli.

Seriózně trénujete a občas si zajedete amatérský závod. Závodní jízda na kole Vás láká.

Účastníte se závodů vyšší úrovně, chcete být dobrým a rychlým závodníkem.

Zkušenosti

Právě s cyklistikou začínáte a objevujete požitek z jízdy.

Právě s cyklistikou začínáte, ale jste sportovní typ a děláte regulérně jiný sport.

Na kole již nějaký ten rok jezdíte a v posledním roce jste najel okolo 2000 km.

Trávíte na kole spoustu času a ročně najedete okolo 5000 km.

Jezdíte na kole každou volnou chvíli a ročně najedete více než 10000km.

Velikost rámu je nestandardní, musíme Vám vyrobit rám na míru. Budeme Vás kontaktovat

OK
VR
cm
VR
inch
VP
cm
A1
mm
A2
mm
B2
mm
C1
mm
C2
mm
D
mm
F
mm
G
mm
H
mm
K
mm
L
mm
O
mm
R
mm
S
mm
α
deg
β
deg
49 19,3 156-161 512 499 430 399 405 266 105 576 970 43 73,7 721 373 503 70,5 74,5
51 20,1 161-166 527 514 450 399 405 266 115 580 974 43 67,4 737 381 516 71,5 74,2
53 20,9 166-171 540 527 470 399 405 268 125 580 974 43 61,2 754 386 527 72,5 73,7
55 21,7 171-176 551 539 500 399 405 268 145 584 979 43 58,1 778 389 548 73,0 73,5
57 22,4 176-181 561 549 520 399 405 270 165 595 990 43 58,1 799 394 565 73,0 73,5
59 23,2 181-186 572 562 550 399 405 270 185 601 996 43 55,0 823 399 586 73,5 73,5
61 24,0 186-191 585 576 580 399 405 270 205 608 1003 43 55,0 847 400 605 73,5 73,0
63 24,8 191-198 602 596 610 405 410 272 225 625 1027 43 55,0 871 412 622 73,5 73,0

 

Dimension

Souhrn

Děkujeme za Váš zájem. Kolo můžete nyní objednat přidáním do košíku nebo konzultovat technické parametry nezávaznou poptávkou.

Cena za kolo celkem 0 Kč

Hmotnost kola cca 850g

Uložit jako PDF Začít znovu Nezávazně poptat Přidat do košíku Pro vložení do košíku musíte mít vybranou velikost rámu a komponenty.

X

Nezávazná poptávka

Vyplňte následující položky, abychom Vás mohli zpětně kontaktovat.

 
 

PHANTOM

Silniční závodní rám Duratec PHANTOM vyrobený z nejpevnějšího vlákna na světě!

Toray® T1100. Granoc. Nanoalloy®. Nejvyspělejší vysokopevnostní a vysokomodulární vlákna laminovaná nejlepší pryskyřicí. Spojení takto kvalitních materiálů v kombinaci s technicky vyladěným návrhem rámu a zcela novou výrobní technologií, nám umožnila vyvinout unikátní kompozitový monokok vyrobený z JEDNOHO kusu, bez jakéhokoliv spoje.

Díky bezspojovému provedení a nepřetržitě položenému vláknu využívá Phantom maximum mechanických vlastností materiálů a dosahuje pro závodníka naprosto "snových" hodnot: Váha pouhých 760 gramů ve velikosti 57cm, torzní tuhost u hlavové trubky 143 Nm/°/kg a torzní tuhost u středu vynikajících 68 N/mm. Laicky převedeno do praxe - raketa, střela, … profesionální závodní stroj připravený pro Vaše nejlepší výkony.  

rám Phantom včetně vidlice 3T Rigida


V čem se lišíme, kde jsou výhody


Vyrobeno z jednoho kusu – OnePiece Technology – 100% monokok
Rám je vyroben jako jeden celek a to včetně patek rámu, které jsou zaformovány a vytvrzeny společně s celou skořepinou rámu v jednom kroku. Technologie OnePiece zajišťuje nejvyšší přesnost výroby s maximální kvalitou zpracování. 


Technologie pokládky vlákna AFCF
Skladba jednotlivých střihů a směr položení vláken ovlivňují výsledné mechanické a rovněž jízdní vlastnosti. Technologie AFCF zohledňuje konstrukční řešení rámu při návrhu pokládky jednotlivých vláken. Cílem je, aby v oblastech největšího namáhání bylo vlákno nepřerušené a tím bylo využito maximálně jeho mechanických vlastností. Dosahujeme tak limitních parametrů mezi tuhostí, pevností a váhou monokoku.



100% uhlíkových vláken
Rám je vyroben bez jakéhokoliv kovového prvku a obsahuje 100% uhlíkových vláken; konstrukční řešení umožňuje vkládat ložiska rovnou do rámu (hlavové složení a střed). V místech náchylnějších na opotřebení jsme použili vlákno 3K Twill a plátno 1K, které chrání níže položenou vrstvu vysokotuhostních a vysokopevnostních vláken proti vytržení.
 

Vysoká torzní tuhost a přenos výkonu
Propojením vysokopevnostních a vysokomodulárních vláken prosycených nanoalloy pryskyřicí s technicky perfektním konstrukčním řešením dosahujeme nejvyšších možných pevnostních parametrů při velmi nízké hmotnosti. Vysoká torzní tuhost 143 Nm/°/kg a přenos výkonu 68 N/mm nabízí závodníkovi 100% využití vydané energie.

 

PHANTOM



Cena za inovaci Rám Phantom oceněn na výstavě Bespoked v Anglii
prestižní cenou za inovaci The Steve Worland Innovation Award.




Technické benefity rámu

Pro rám Phantom jsme vybrali prvotřídní materiál japonské výroby s nejlepšími technickými parametry. Zpracování vlákna, výrobní technologie a konstrukční návrh rámu dohromady vytvořili technický klenot, který se nebojíme nazvat útočnou zbraní a to jak pro těžká stoupání tak pro spurt na cílové čáře.

Technické benefity


Technologie položení vlákna - AFCF

Accurately Fitted Continuous Fiber, v překladu přesně umístěné nepřerušované vlákno. Technologie vyvinutá firmou DURATEC přistupuje zcela odlišně k pokládce vláken. AFCF maximálně využívá každé vlákno kompozitu a zcela vylučuje zbytečný, pevnost neovlivňující materiál. Základním principem je umístění vlákna tak, aby bylo v co možná nejdelším úseku nepřerušené a tím bylo využito maximálně jeho mechanických vlastností, neboť právě tyto ovlivňují výsledný produkt.

Použitím výrobního materiálu nejvyšší úrovně spolu se špičkovým technickým vybavením pro zpracování kompozitů, jsme schopni nabídnout zcela unikátní výrobek dokonalých technických parametrů.

AFCF



   

Vybavení rámu a připojovací rozměry


Připojovací rozměry Standardní vybavení
provedení rámu pro sady: mechanické, elektronické - vnitřní kabeláž Di2, elektronické bezdrátové eTap (rám bude vyroben dle objednané sady), dva páry vložek pro košík, vyměnitelný držák přehazovačky, držák přesmykače z uhlíkových vláken, chytač řetězu, hlavové složení 1-1/8” - 1-1/4" FSA ORBIT, skrytý zámek sedlovky s krytkou, středová ložiska včetně adaptéru pro kliky s osou 24 mm

Připojovací rozměry
spodní tah přesmykače, přesmykač na navářku, integrovaný smyk pro mechanické sady, průměr sedlovky 27,2 mm, max šíře pláště 25 mm, jen pro silniční ráfkové brzdy, typ středu BB386 Evo

Geometrie rámu
stáhněte si tabulku s geometrií rámu zde

  


 

Detaily rámu 

 
Preciznost a technologická připravenost výroby je natolik vysoká, že výsledné produkty vyráběné technologií OnePiece mají velmi vysokou kvalitu a to s přesností na setiny milimetru. Nejen technologie, ale také znalosti zpracování karbonu a zkušenosti z posledních 20-ti let s tímto materiálem nám umožnily připravit hlavovou trubku a střed rámu tak, že ložiska jsou přímo vsazena do rámu s požadovanou konstrukční přesností. Extremně namáhané části jako je hlava a střed rámu, kde jsou vsazena ložiska, je použito pro zpevnění odolnější vlákno 3K Twill. Samotná vlákna jsou navržena v celé délce rámu, tj. např. od hlavy přes střed až do samotné patky. Monolitická stavba rámu je optimálním řešením a to nejen v cyklistice.

Hlavová trubka Střed rámu

Nejen hlavová trubka, ale i další částí rámu jsou kruhového průřezu, neboť dle základních pravidel mechaniky je právě u kruhových profilů dosaženo nejvyšší pevnosti a tuhosti při minimální hmotnosti. 

Designově charakteristickým prvkem nového rámu je oblast sedlové koncovky, která má též technicky inovativní charakter. Zámek je skrytý v sedlové trubce a zatěsněný designovou krytkou. Mimo tohoto opticky identického prvku rámu můžeme najít i další detaily, kterými jsou například integrovaný smyk pro lanka v případě použití mechanické sady nebo chytač řetězu, s jehož tvarem a funkčností si konstruktér velmi pohrál. Detaily dělají celek a každý detail má svůj praktický význam. 

Patky rámů Uzel sedlové trubky

Kompozitové materiály vstoupily na scénu výroby kol a hrají podstatnou roli. Většina lidí si za slovem karbon představí strukturu vláken zatavenou do pryskyřice. Málokdo však ví, že samotné vlákno má mnoho technických a pevnostních parametrů, že epoxidové pryskyřice jsou ve stovkách typů a že za jedním slovem KARBON se schovávají tisíce materiálů různých parametrů. Jak vyspěle a dokonale se postavíme ke zpracování uhlíkových vláken, takový bude náš výrobek. Právě ona technická vyspělost a preciznost zpracování kompozitů ovlivňuje výsledné vlastnosti výrobků a samozřejmě i jeho výslednou cenu. Výrobky uhlíkových vláken jsou pouhým okem těžko srovnatelné a jednoduše řečeno: “není karbon jako karbon”.

Alter1 Alter2

Optimalizace monokoku Phantom byla výpočetně provedena v softwaru HyperWorks. Cílem bylo navrhnout směr uhlíkových vláken a skladbu střihů včetně tloušťky stěny tak, aby byla splněna kritéria definována konstruktérem. Jedna z podmínek je váhový limit jezdce 115 kg pro velikost 57cm a 120 kg pro velikost 63cm. Při výpočtu FEM analýzou jsme použili několik modelových situací simulujících mimo jiné i kritické zatížení jako např. plná váha v pedálech při doskoku nebo náraz při nehodě. Samozřejmostí při výpočtu bylo dodržení Evropské normy EN 14781 stanovující jízdní a bezpečnostní kritéria. Nízké váhy rámu je docíleno zejména proměnlivou, ale přesně definovanou tloušťkou stěny monokoku a technologií zpracování uhlíkových vláken. 

 

Objevte více informací

o unikátním karbonovém rámu Phantom na samostatné stránce phantom.duratec.eu a nebo si pusťte video níže.

Používáme sušenky
Pro vylepšení vašeho zážitku při procházení webu používáme cookies [sušenky].
Velmi nám také pomáhají v efektivnějším prodeji.
Nastavení cookies
X
Soubory cookies byly navrženy tak, aby byly spolehlivým mechanismem, pomocí kterého si webové stránky zapamatují informace nebo zaznamenají aktivitu uživatele při prohlížení. Používáme je, abychom zajistili spolehlivost a bezpečnost našich stránek, sledovali jejich výkonnost a zprostředkovali personalizovaný nákupní zážitek a cílenou reklamu. Jejich povolením nám pomůžete v jejich vylepšování a efektivnějšímu prodeji.
Tyto cookies jsou vyžadovány pro správnou funkčnost našich webových stránek a v našem systému je nelze vypnout.

Dotčené služby:
_GRECAPTCHA - Cookies pro ochranu proti spamu
PHPSESSID, user_pref, last-product-category, collapse-filter - Systémové Cookies
Tyto cookies jsou určené pro analýzu výkonu webu a pomáhají nám zlepšovat služby a obsah který vám nabízí.

Dotčené služby:
Google Analytics
HotJar
Tyto cookies jsou určené pro cílenou reklamu na nemovitosti, které by Vás mohli v budoucnu zajímat. Tyto marketingové soubory cookie budou použity pouze s vaším souhlasem.

Dotčené služby:
Google Ads
Seznam.cz
Facebook